Halaman

Selasa, 18 Mei 2010

salam perkenalan..


Salam semua ,

harap sudi menjengok blok saya yang baru je aktif.Sebenarnya dah lama teringin nak bina laman blog ni (semenjak saya sah menjadi suri rumahtangga sepenuh masa hampir 9 tahun yg lalu hasrat terpendam sebegitu lama lantaran masa tak mengizinkan )La ni je baru ada kesempatan, itu pun ambil masa juga nasib baik my sporting hubby tolong kalau tak sampai sudah lah tak sampai hajat ni.Jadi almaklumlah kalau blok saya ni masih kosong.

bercerita pasal bunga reben, nak kata pandai sangat tu tidaklah memang tak pernah sertai bengkel pun (dok tunggu bengkel pn.ann bila nak mai mk?)saya banyak belajar melalui pemerhatian kemahiran saya mungkin peringkat pertengahan.Inilah tutorial pn.ann yang saya cuba buat lama dulu hanya melalui blog.ok tak ?Sebenarnya masih banyak kelemahan dan kekurangan jadi sebarang komen,nasihat serta tunjuk ajar di alu2kan.

2 ulasan:

sayunk berkata...

nice... jom singgah blog sayunk..
tgk2 ape yg bekenan..
jgn lupe share link. n follow me..:)

Kak Ina berkata...

hai eni...molek sangat dahtu walautak belajar...tu baru tgk2..kalauberguru lagi cantik agaknya...